Pujada al Puig de l'Ofre

Grau de dificultat: Mitjana

Durada total: 3 hores sense aturades

Accés: S’hi pot arribar amb autobús de línia des de Lluc(només el mesos d’abril a octubre a confirmar a la web del Consorci de Transports de Mallorca). Amb vehicle propi, heu de seguir la carretera Ma-10 des de Lluc cap a Sóller fins al quilòmetre 34

Punt de partida: Entrada de la finca pública de Cúber

Ruta circular: Si

Itinerario señalizado: Només fins al coll de l’Ofre

Época recomendada: Tot l'any

Cal seguir les indicacions de la GR-221 fins al coll de l’Ofre, des d’on les vistes del pla de Cúber i del puig Major de Son Torrella són espectaculars. Una vegada al coll, cal abandonar el camí senyalitzat i girar cap a l’esquerra endinsant-se en el bosc per enfilar la pujada a l’Ofre. Aviat arribam a una còmode pista de terra que ens porta fins al coll dels Cards, entre na Franquesa, a l'esquerra, i l’Ofre, a la dreta. La pujada a partir del coll dels Cards es fa més rocallosa i una mica feixuga. Guaiteu de tant en tant el cel, perquè sovint els voltors sobrevolen aquests cims.